söndag 4 juli 2010

Snygg!..


Jag som trodde jag hade fått iigång bloggandet men icket. :S

Man kan inte vara bäst på allt ;P..

Hoppas allt är bra med alla,det kan det ju omöjliigt vara men jag hoppas iaf!


Själv har jag just slutat från en relativt lugn och skön jobbhelg. Har varit mycket kul och såklart lite jobbigt. Men he funka ju:)

Delia blev ganska just hämtad av sin pappa, och det gör lika ont varje gång. MEN, det är så livet ser ut.


*****************


Snart är det dags för stadsfesten och det känns ju asbra, ska gå All in hade jag tänkt ;D

Och käraste Empa kommer ju hem och ska spela i restaurangtältet så missa då för gudsskull inte det! 22.45 fredag den 9 juli smäller det för Empa och hennes band Lovestoned!!! Dom är sjuuuukt skillande live! MISSA INTE! :D

Ni vet var ni kan finna mig under den tiden iaf..Längst fram dansandes! :D:D:D

Amen nu ska jag lägga mig på spikmatten en stund innan jag ska in i duschen...Älskade Mattias kommer hem från Gbg ikväll, har varit borta 5 lååååånga dagar..Längtar såååå mycket. Så det blir mys och mera mys i kväll.


*just nu spelas India. Arie - Beautiful flower.*


Sjukt mycket kärlek till alla!


Hörs!

2 kommentarer:

  1. Gillas att du blogger, höres i veckan , KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack gumman,kul att höra! :)
    jepp, vi hörs! Puss å KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar