lördag 22 maj 2010

Supergirl!


Sitter på jobbet ute i Bjuret och kollar på Fashion på svtplay. Ganska så intressant såhär en lördagkväll / natt!

Har haft jobbarhelg så jag har alltså tillbringat 48 timmar på jobbet. Roligare kunde man ju haft när alla polare suttit ute i det goa vädret, druckit öl och hängt. Men det blir ju nåra extra slantar som verkligen behövs inför sommarens måsten.


Är som inne i någon funderar period just nu som tär skiten ur mig alltså. Börjar funta på detta med relationer. Alla sorter av relationer, och hur jävla jobbigt det kan vara! Tänk om man kunde vara så stark att man aldrig tillät sig ha relationer som är dåliga för en...Går det ens? Kan det inte vara så att man måste ha nån riktigt dålig relation för att må bra? För att om allt bara är asbra hela tiden så känns det som inte,fattar ni vad jag menar? Är det spänningen man är ute efter då eller vad? Spänningen av att vara sårbar kanske?..Jag vet ärligt inte.


Imorgon har jag iallafall nåtot magiskt att se framemot! Mammas hjärta kommer och hämtar mig på jobbet!! Det ska bli underbart,längtar så efter min lillskrot! :) Sen får jag ju träffa Mattias och det mina vänner är ALDRIG fel! Vi ska bara mysa med en film imorgonkväll, bara få rå om varandra... Ja, jag längtar efter honom.


Hoppas att alla haft en bra helg och till veckan kommer filmen som jag sååååå läääänge längtat efter att få se! Sex and the City 2!!! Å på fredag vankas det restaurang med vin och mys, bio sen öl och utgång! Ska bli jättetrevligt! :D


Nä,nu ska jag försöka natta huset ute i Bjuret.

Lev å må // Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar