tisdag 25 maj 2010

Kissig lön tameFAN!


ÅH, jag bliiiir så less på att känslan av att jobba bara för att kunna typ bo, är fan i mig permanent! Satan så dålig lön jag fick denna månad....!Blir nooodels för hela slanten nu...IGEN!...CRAP!


Jag VET att pengar inte är allt MEN det skulle inte sitta helt jävla fel att ha nån mille på kontot och känna lugnet...FYFAN så sweet!

Jaaaaaja...drömma går ju. Men jag tyckte Nicke hade en gooo idé! Tänk om varje gång man e påväg att köpa godis eller chirre skulle köpa sig en trisslott istället!???INTE en dum idé inte..Hmm! Ska bli. MY ASS!

Så bra självbehärskning har jag tyvärr inte.


Aja,har jobbat idag. 10-23...nu ledig resten av veckan tror jag och de min vänner e SWEET men ger fan inte klirr i kassan.

Leva bör man...annars, ja då dör man.


Hörs!

4 kommentarer:

  1. Bättre att ha nudlar hemma då så du kan ha "dageneftermat" nära till hands ;)

    SvaraRadera
  2. Ja fick också kisslön 4700 kr från F.S, inte ball

    SvaraRadera
  3. Haha Sant Madde! ;)
    Frida: Naaaaj fan va tråkigt! nä,vi måste hitta på nå som gör oss ekonomiskt oberoende inom snar framtid! Puss

    SvaraRadera
  4. Ja det tycker jag verkligen vi ska göra:-))) ska fundera på den

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar